پیک امید با برنامه‌های متنوع برگزار شد

همزمان با هفته ملی کودک، پیک امید با برنامه‌های متنوع فرهنگی و ادبی در جمع کودکان شبه خانواده حاضر شد و فعالیت‌های خود را اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، این برنامه که با همراهی ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری استان، مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی محبوبه بزم‌آرا  معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری استان، خانم فعال کارشناس مراکز شبه خانواده استان انجام شد با حضور ۴۰ کودک دختر از سه مرکز شبه خانواده همراه شد.

اجرای قصه گویی «گل خندان» توسط سمانه محمدیان، معرفی بخش مکاتبه‌ای، توزیع نامه‌های مکاتبه‌ای و خواندن کتاب «آقای هزار پا و کفاش» توسط عزت صدیقی لویه، برگزاری مسابقه با شعار هفته ملی کودک و اهدای هدیه به تمامی شرکت کنندگان از جمله این فعالیت‌ها بود.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در جمع کودکان،  هفته ملی کودک را تبریک گفت و از مهربانی خداوند، از پدر مهربان این شهر که آقا امام رضا(ع) است برای آن‌ها گفت و از کودکان خواست تا دعاهای خود را دوستانه با او بگویند.

زره‌ساز که با کودکان، با زبان قصه سخن می‌گفت از فعالیت‌های کانون پرورش فکری گفت و قول داد با فراهم شدن شرایط و همکاری اداره کل بهزیستی، با تریلی تئاتر برای کودکان، برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری اجرا شود. سخنان زره‌ساز همراه با دعای کودکان برای سلامتی و کنار هم بودن پایان یافت.  

فیروزی مدیر کل بهزیستی استان نیز هفته ملی کودک را تبریک و از اهمیت کودکان در بالندگی و رشد جامعه در آینده سخن گفت. او همچنین با یادآور شدن نرخ پایین باروری ابراز امیدواری کرد که با کنترل این مسئله بتوان جامعه سالمندی سالم‌تری را نیز داشته باشیم.

لازم به توضیح است این برنامه عصر چهارشنبه ۲۱ مهرماه برگزار شد و با اجرای محمود خرقانی مربی فرهنگی کانون همراه بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =