مربیان کانون باید تاثیرگذار و جریان‌ساز باشند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع مربیان و کارشناسان کانون استان خوزستان تاکید کرد: من تلاش خستگی‌ناپذیر، همدلی و همراهی مربیان کانون را از نزدیک دیده و ستوده‌ام و هماره به این همراهی و همکاری افتخار می‌کنم.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در سفری که به مناسبت هفته ملی کودک به خوزستان داشت، با حضور در جمع کارکنان کانون پرورش فکری استان در سخنانی با اشاره به مشکلات مطرح‌شده از سوی نمایندگان این کارکنان تاکید کرد: من تلاش خستگی‌ناپذیر مربیان کانون پرورش فکری را دیده‌ام، چون با شما کار کرده‌ام و به این همکاری افتخار می‌کنم. مشکلات کم نیست، و تمام تلاش‌مان بر برطرف کردن موانع و مشکلات خواهد بود که مربوط به امروز هم نیست. ما همیشه، در مدیریت قبلی و بعدی، با بسیاری از مشکلات مواجه بوده و خواهیم بود.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: ممکن است برخی مشکلات که در زمانی حل نشدند، در زمان دیگری حل بشوند. مشکلات کانونی‌ها در همه استان‌ها عمومیت دارد و ما تلاش می‌کنیم مشکلات همه استان‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: خیلی‌وقت‌ها با خودمان پیمان می‌بندیم و کاری را شروع می‌کنیم. اما کار در کانون پرورش فکری عشق و علاقه‌ مضاعفی باید داشت و این مهم را شما بهتر درک می‌کنید چون درگیر کار با کودکان هستید. اگر نمایندگان مربیان امروز مشکلاتی را مطرح کردند، به معنی این نیست که به کارشان علاقه ندارند، بلکه می‌خواهند با دلگرمی بیشتر به کارشان ادامه بدهند.

در بخش دیگری از این دیدار، مدیرعامل کانون تاکید کرد که در برابر مشکلات مربیان و همکاران، سکوت نکرده، بلکه پی‌گیر آن است که روال قانونی طی و بعد در این خصوص اطلاع‌رسانی و از این پس باید فعالیت‌های ما بیشتر به شما مربیان منتقل شود. او توضیح داد: در رابطه با تبدیل وضعیت به سوی شرایط بهتر، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و اینکه اولویت استخدام در کانون از میان نیروهای پاره‌وقت خواهد بود.

تلاش برای تربیت کودکان سالم و صالح

در سفر مدیرعامل به خوزستان، دیدار با خانواده‌ی شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای یکی از اصلی‌ترین اهداف بود که به گفته علی‌اکبرزاده، یک وظیفه بود که به آن عمل کردیم.

وی در این زمینه توضیح داد: ما وظیفه داشتیم در هفته ملی کودک خدمت خانواده شهید علی لندی برسیم، چراکه معتقدیم تربیت چنین کودکان و نوجوانانی برای ما به عنوان مادران و پداران لازم است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: همه تلاش ما این است که کودکان و نوجوانان سالم و صالحی را برای اجتماع تربیت کنیم و باید تلاش ما این باشد که در مسیر تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان این مرز و بوم گام برداریم تا بتوانیم جامعه‌ای پویا و سازنده را پیش روی خود داشته باشیم، تربیت نوجوانانی همچون شهید لندی که درس مردانگی و بزرگ‌منشی به انسان‌ها می‌دهند باید الگوی تمام پدران و مادران قرار گیرد.

وی درپایان متذکر شد: درک و شناخت درست از دنیای کودک و نوجوان و توجه به آموزه‌های اخلاقی، دینی و معنوی در پرورش روح و جان آینده‌سازان سرزمین اسلامی‌مان نقشی به سزا و تعیین کننده دارد و نمونه عینی‌اش در روح بلند شهید لندی متجلی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =