فراخوان «نقش انشا و باران» کانون آذربایجان‌غربی برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان فراخوان «نقش انشا و باران» که به مناسبت هفته دفاع مقدس و از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی منتشر شده بود معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، با انتشار پوستر این فراخوان که به همت واحد کارشناسی ادبی و هنری کانون استان و با هدف آشنایی نوجوانان با ارزش‌های دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس منتشر شد، ۳۵ اثر به دبیرخانه این فراخوان رسید.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ فرصت داشتند تا برداشت خود از شعر پیوستی سلمان هراتی با موضوع دفاع مقدس را در قالب نقاشی و خوشنویسی به تصویر بکشند. 

بر این اساس و با اعلام دبیرخانه این فراخوان، در بخش نقاشی، دنیز گوزل‌زاده از مرکز ماکو، اسرا صدقی و فاطمه یاورزاده از مرکز شماره ۲ ارومیه و در بخش خوشنویسی، فائزه جلالت از مجتمع شهید رسول فرخی و مهسا اللهوردی‌زاده از مرکز شماره ۱ ارومیه عنوان برگزیده را کسب کردند.

یادآوری می شود، به مناسبت هفته دفاع مقدس چهار عنوان فراخوان با عناوین «حکایت سال‌های دلاوری»، «قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای»، «نقش انشا و باران» و «گلواژه‌های پایداری» با هدف آشنایی نوجوانان با شخصت‌های تاثیرگذار و ارزش‌های دفاع مقدس منتشر و در اوایل شهریور ماه سال جاری به مراکز کانون سراسر استان ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =