کد خبر: 309042
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
بازدید 65
بدرقه هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هفته ملی کودک امسال را با اجرای چندین برنامه متنوع بدرقه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در هفته ملی کودک امسال نیز روزهای پررونقی را گذراندند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین زهرا با برگزاری کارگاه سواد رسانه و آشنایی با رسانه برای والدین، برپایی ایستگاه کاردستی با موضوع عروسک و برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع بهداشت و سلامت این هفته را گذراند.هم‌چنین این مرکز به مناسبت آغاز ولایت امام زمان(ع)، در برگزاری جشن ولایت در این شهرستان همکاری کرد. برپایی ایستگاه نقاشی، قصه گویی و اهدای جایزه از جمله فعالیت‌های کانون در این برنامه بود.

در پی اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه، در تاریخ 24 مهر 1400، شهردار، رییس شورای شهر و رییس کمیسیون فرهنگی این شورا از این مرکز بازدید کردند و درباره توسعه و تجهیز آن قول مساعد دادند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک هم در هفته ملی کودک، چند برنامه متنوع اجرا شد.

برگزاری نمایشگاه مجازی کاردستی و نقاشی اعضا و ارسال آن به گروه‌های اعضا در فضای مجازی‌، برگزاری کارگاه‌های کاردستی، نقاشی و نوشتن خلاق حضوری با حضور اعضای کودک و نوجوان  با موضوع «دنیای کودکی» و «رنگ خوش زندگی» در طول هفته ی ملی کودک، برگزاری مسابقه و بازی های شاد برای اعضای کودک و نوجوان، همکاری با مدارس و انتشارنماهنگ‌های کاردستی، قصه گویی و ... ساخته شده توسط اعضا و مربیان مرکز در گروه های دانش اموزی مدارس شهر آبیک در سامانه شاد در طول هفته ملی کودک و قدردانی از اعضای برگزیده  مرکز در جشنواره فرهنگی فرفره از جمله این برنامه‌ها بود.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر آبیک با حضور در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک، با اهداف و برنامه‌های کانون بیشتر آشنا شدند.در این برنامه مربیان کانون درباره فعالیت‌های حضوری و برخط کانون با مهمانان مرکز به گفت و گو نشستند و جمعی از اعضای برگزیده کانون آبیک هم از تاثیر کانون در موفقیت‌های خود گفتند.طرح خواسته‌های اعضا درباره توسعه و تجهیز کانون و فضاهای شهری ویژه کودکان و نوجوانان  بخش دیگری از این نشست بود. گفتنی‌ست یکی از اعضای شورای شهر آبیک در گذشته عضو همین مرکز بوده است.

همچنین این مرکز در تاریخ 26 مهرماه  با همکاری موسسه «سلامت روان بوستان» نشست آموزشی مهارت‌های فرزندپروری را برای جمعی از والدین اعضای این مرکز برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =