نشست انجمن عکاسان نوجوان کانون البرز با موضوع «مثلث نوردهی»

اعضا انجمن عکاسان نوجوان کانون البرز با حضور معصومه آقایی،کارشناس ارشد عکاسی با سه ضلع «مثلث نوردهی» در عکاسی آشنا شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، اعظم پاینده مسوول انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن اعلام این خبر افزود این نشست بعد از ظهر روز یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰  و  در گروه مجازی مخصوص نشست‌های انجمن برگزار شد و معصومه آقایی مدرس این نشست که دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنرهای زیبا است در مورد سه  ضلع مثلث نوردهی (دیافراگم،سرعت شاتر،و حساسیت سنسور) و تاثیرات هر کدام از آن‌ها در عکاسی  با اعضا گفت و گو کرد.

نمایش عکس های مختلف  و چگونگی انجام تنظیمات دوربین عکاسی و معرفی نرم افزارهای موثر برای تنظیم سرعت شاتر گوشی تلفن همراه در حین  عکاسی از دیگر مطالب بیان شده در این نشست بود که با حضور مامک یحیی پور، رییس گروه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،مدیرکل، معاون فرهنگی، اجرایی، جمعی از کارشناسان، مسوولان، مربیان و اعضای علاقه‌مند به عکاسی کانون البرز برگزار شد .  

علاقه‌مندان می‌توانند جهت عضویت در گروه مجازی نشست‌های تخصصی انجمن عکاسی به نشانی اینترنتی Alborz.kpf.ir/gwaa مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =