تعدادی از فروشگاه‌های محصولات کانون در تهران و استان‌ها بازگشایی می‌شود

هشت فروشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی در استان‌های کشور از روز اول آبان بازگشایی می‌شود که طی ماه‌های گذشته سه فروشگاه کانون در تهران نیز درهای خود را به روی خریداران محصولات فرهنگی گشودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون در این زمینه توضیح داد: هشت فروشگاه در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، یزد، سیستان‌وبلوچستان، مرکزی، البرز، لرستان و مازندران فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در تهران نیز سه فروشگاه‌ واقع در «خیابان انقلاب، پاساژ فروزنده»، «خیابان کمیل، پارک رضوان» و «خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون» چندی است کار خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته اول بازگشایی این ۱۱ فروشگاه، قرار است محصولات موجود در آن‌ها با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

رضا برنگی در ادامه اضافه کرد: این فروشگاه‌ها بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب، ۳۰ عنوان سرگرمی و بازی‌های فکری، دهها طرح متنوع دفتر ۱۰۰ برگ، ۵۰ برگ، ۸۰ برگ سیمی و پی‌وی‌سی فانتزی را با قیمت‌های مناسب برای استفاده مخاطبان عرضه خواهند کرد.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تا پایان فصل پاییز دست‌کم در هر ۳۱ استان یک فروشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازگشایی می‌شود.

برنگی در پایان توضیح داد: با برنامه‌ریزی و توافق‌های صورت‌ گرفته با فعالان این عرصه، تنوع بیشتری در محصولات آموزشی و نوشت‌افزار فروشگاه‌ها ایجاد می‌شود و تعداد این کالاها به بیش از ۴۰۰ قلم لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و سرگرمی‌های فکری استاندارد برای کودکان و نوجوانان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =