بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مراکز کانون شهرستان درمیان

مدیر کل کانون استان با سفر به شهرستان مرزی درمیان از مراکز کانون در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی و امور عمرانی این مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در بیست و ششمین روز از مهر ماه ۱۴۰۰ به همراه کارشناسان فرهنگی اداره کل از مراکز کانون در شهرستان درمیان بازدید کرد و طی نشستی با همکاران مراکز ثابت و سیار در این شهرستان در جریان برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و امور عمرانی عمرانی مرکز ثابت کانون در این شهرستان قرار گرفت.

مدیر کل کانون در استان در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت، بر اهمیت برگشت کتاب‌های به امانت رفته توسط اعضا در ایام قبل از شیوع کرونا به واسطه عدم حضور اعضا در مرکز تاکید کرد و گفت: لازم است با همکاری مدارس زمینه بازگشت این کتاب‌ها به مرکز فراهم شود.

حضور کتابخانه‌های سیار با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روستاهای تحت پوشش، فراهم کردن زمینه حضور اعضا در کارگاه‌های تخصصی برخط استان، ارتباط با والدین و اولیای تربیتی در جهت جذب اعضای جدید در مرکز، تشویق اعضا در حضور در فراخوان‌های استانی و ملی از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون استان به آن اشاره کرد.

وی در زمینه احداث محل استقرار خودروهای سیار در مرکز پس از جذب اعتبارات عمرانی قول مساعد داد و تلاش در جهت جذب خیرین، شریک فرهنگی و افزایش میزان درآمدهای مرکز از محل بهره برداری از سالن آمفی تئاتر و آسمان نمای دیجیتال این مرکز را خواستار شد.

این گفتنی است در این بازدید که فریده سلامیان و احسان بلوری کارشناسان فرهنگی کانون استان مدیر کل کانون استان را همراهی مرکردند برنامه های مراکز ثابت و سیار کانون در شش ماهه نخست سال مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مربیان این مراکز قدردانی شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =