نشست هم اندیشی بهینه سازی مصرف آب

نشست هم اندیشی مدیران و روابط عمومی های آب و فاضلاب ، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با موضوع بهینه سازی مصرف آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، نشست هم اندیشی با موضوع بهینه سازی مصرف آب با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اصفهان ، اداره کل آموزش و پرورش استان و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با حضور مدیران و روابط عمومی های سه دستگاه برگزار گردید.

این نشست حاصل تفاهم ، تعامل و همکاری شایسته نهادهای پایه و مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وآموزش و پرورش استان اصفهان است که در کنار شرکت آب و فاضلاب رسالت فرهنگ سازی و مصرف بهینه آب را به پیش می برند.

یکی از جنبه های مهم این تفاهم نامه سه جانبه را در برگزاری رویداد فرهنگی " سه شنبه های شادابی" دربین مراکز کانون و مدارس شاهد هستیم؛ باشیوع بیماری کووید 19 و برقراری وضعیت قرمز در اکثر روزهای  سال و به تبع آن برگزاری هر گونه جشنواره و ارتباط چهره به چهره و حضوری بچه ها در دو سال اخیر ، سیاست های این تفاهم نامه به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرد.

بر اساس این رویداد " سه شنبه های شادآبی " شامل سه بخش اصلی : (زنگ آب ) ، ( جشنواره نخستین واژه ) و ( تهیه و پخش محتواهای آموزشی در شبکه شاد و پیک امید و گروه های مجازی کانون  )  برنامه ریزی و اجرا شد و آثار منتخب خوبی از طرف معلمان ، مربیان  و اعضای کانون و دانش آموزان تولید و منتشر گردید.

در این نشست خانم باباپور سر پرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از کودکان و نوجوانان به عنوان بهترین رسانه برای رساندن پیام های فرهنگی در بین جامعه یاد کرد و برضرورت آموزش های غیر مستقیم با تولید محتوا در قالب های فرهنگی و هنری برای آموزش مفاهیم  " بهینه سازی مصرف آب و فرهنگ سازی آن "در بین بچه ها تاکید کرد واظهار داشت : تمام ظرفیت های کانون را برای چگونگی این فرایند با همکاری همکاران اداره کل کانون استان به کار می بندد و امید دارد با پرورش " آب بانان کوچک " گام موثری در فرهنگ درست مصرف آب و نهادینه کردن آن در بین جامعه هدف که کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها هستند ، بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =