تمدید مهلت ثبت نام کارگاه‌های تخصصی برخط کانون خراسان جنوبی در فصل پاییز

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان تا ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان  با اعلام این خبر گفت:علاقه‌مندان به شرکت در  کارگاه‌ها برخط(آنلاین) کانون می‌توانند پس از ورود به پایگاه مجازی کانون استان  به نشانی https://khorasanj.kpf.ir به بخش آموزش های مجازی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی افزود پیش از این مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های پاییز  کانون پرورش فکری ۳۰ مهر ۱۴۰۰ اعلام شده بود که اکنون این مهلت چهار روز تمدید شد.

حمیدی یادآور شد: نجوم و زیست شناسی، کارگاه‌های حال خوش زندگی( نوجوان جرات‌مند، فن‌بیان، گام به گام تا اندیشه ونوجوان امیدوار)، شعر و قصه، کاردستی با دور ریختنی، بازی‌های فکری، کاغذ و تا ، خط تحریری، نقاشی خلاق ودر سطوح مقدماتی تا پیشرفته، ساخت عروسک‌های نمایشی، نمایشنامه نویسی، سفالگری، پویانمایی مقدماتی و بازیگری بخشی از کارگاه‌های فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: در بخش ادبی نیز کارگاه‌های داستان نویسی، حافظ خوانی، شاهنامه خوانی، نوشتن خلاق و شعر سرایی برای علاقمندان این حوزه بر روی سایت ثبت نام قرار گرفته است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها که با حضور مربیان توانمند استان برگزار می‌شود شرکت کنند.

این مدیر فرهنگی ادامه داد: محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام  در این کارگاه‌ها وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =