پویش به رنگ مدرسه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، مسئولان اداره کل نوسازی مدارس و جمعی از خیرین مدرسه ساز استان اصفهان امروز از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز شماره ۱۰ اصفهان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان  در این بازدید که در راستای حمایت این کانون از طرح ملی آجر به آجر و پویش ملی به رنگ مدرسه انجام شد، از نقاشی های زیبای کودکان و نوجوانانی که با موضوع مدرسه دوست داشتنی من در این مرکز مشغول فعالیت بودند بازدید شد.

در این برنامه همچنین ضمن بازدید از بخش ها و کلاس های دایر در این مرکز، از خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز تجلیل به عمل آمد.

نسرین باباپور-سرپرست اداره کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در این بازدید اظهار کرد: باعث افتخار است در جمع خیرانی هستم که هرکدام منشأ خیر در استان به ویژه در بحث مدرسه سازی بوده اند. 

وی با اشاره به اینکه گفته می شود انسان خوشبخت نمی شود مگر با خوشبختی دیگران، گفت: بخشندگی قبل از اینکه توانایی مالی بخواهد، قلب بزرگ می خواهد و امروز ما افتخار دیدار با قلب های بزرگ را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داریم. امیدواریم با حضور پر خیر و برکت خیرین بتوانیم فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پربارتر از قبل کنیم. 

سرپرست اداره کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تاکید بر اهمیت توجه به کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و حاشیه شهر، گفت: برگزاری پویش به رنگ مدرسه را به فال نیک می گیریم که ارتباط ما را با مجمع خیرین مدرسه ساز بیشتر می کند و  ان شا الله از ثمرات آن بهره مند می شویم.

همچنین زهره میردامادیان-رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اهدا لوح یادبودی به خانم باباپور از حمایت های او از امر مقدس مدرسه سازی و همراهی در زمینه پویش جدید طرح ملی آجر به آجر قدردانی کرد.

شایان ذکر است که خیرین مدرسه ساز قول مساعد همکاری با کانون وبخصوص برای کتاب خانه های سیار روستایی را دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =