مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های برخط فصل پاییز کانون گیلان تمدیدشد

مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی برخط فصل پاییز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تا چهارم آبان ۱۴۰۰ تمدیدشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، به‌منظور فراهم‌سازی زمینه‌همراهی حداکثری علاقه‌مندان، ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی برخط فصل ‌پاییر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان که از۱۷ مهر ۱۴۰۰ کلیدخورد، تا ۴ آبان سال جاری ادامه‌خواهدیافت.

این کارگاه‌ها برای علاقه‌مندان گروه‌های سنی«نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) پیش‌بینی‌شده و مدرسان در  ۱۰۲ کارگاه تخصصی دربخش‌های فرهنگی، ادبی، هنری و علمی پذیرای کودکان و نوجوانان خواهندبود.

این درحالی است که «قصه‌گویی»، « حال‌خوش‌زندگی»، « نجوم»، «رباتیک»، «شعرسرایی و داستان»، «کاردستی»، «خوش‌نویسی»، «سوادخواندن» و «کاردستی» و... از جمله این کارگاه‌ها به شمارمی‌رود و با توجه به درخواست‌های مربیان و علاقه‌مندی کودکان، کارگاه‌هایی چون: آموزش«ساخت پادکست»، «فلوت و بلز»، «گام‌به‌گام تا اندیشه»، «شاهنامه و گلستان‌خوانی» نیز در این فصل برای مخاطبان پیش‌بینی شده‌است.

برهمین‌اساس، علاقه‌مندان در سراسر کشور تا ۴ آبان سال ۱۴۰۰ فرصت‌خواهند داشت با مراجعه به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی gilan.kpf.ir  جهت ثبت‌نام و بهره‌مندی از آموزش‌های مدرسان این کارگاه‌ها اقدام‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =