آغاز رقابت قصه‌گویان گلستانی در مرحله‌ی منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی

بخش دوم مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز سوم آبان ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این مرحله ۶ قصه‌گو به نام‌های الهام حاج حسینی، یگانه طبسی، علی رجبلو، نادیا فارغی، سمیه نورعلیشاهی و فاطمه مقصودی از استان گلستان به رقابت با ۹۰ قصه‌گو از ۱۵ استان آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گیلان و هرمزگان می‌پردازند.

«محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، از سوم تا ۶ آبان ۱۴۰۰، قصه‌گویی‌های بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را داوری خواهند کرد.

بخش نخست این داوری‌ها روزهای ۲۴ تا ۲۷ مهر به صورت آنلاین و با اجرای قصه‌گویان ۱۵ استان دیگر کشور برگزار شد.

علاقه‌مندان می‌توانند راس ساعت ۱۱ روز ششم آبان با حضور در صفحه اینستاگرام کانون پرورش فکری گلستان به آدرس: Instagram.com/kanoonparvaresh_golestan و یا https://mirol.ir/live/3e91970f771a2c4/video به صورت زنده این برنامه را مشاهده نمایند.

پس از این مرحله قصه‌گویان بخش «آیینی و سنتی» و «قصه‌گویی با زبان اشاره» نیز رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =