مسایل پیرامون توسعه و تجهیز کانون زبان ایران در خراسان جنوبی بررسی شد

با حضور مدیر کل کانون و سرپرست کانون زبان خراسان جنوبی مسایل مربوط به توسعه و تجهیز کانون زبان ایران در خراسان جنوبی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، صبح روز دوشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۰ طی نشستی با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان و طاهره دلاوریان سرپرست کانون زبان استان و کارشناسان مالی، حراست و روابط عمومی مسایل و راهکارهای توسعه و تجهیز مراکز کانون زبان در استان مورد بررسی قرار گرفت.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این نشست، کانون زبان و کانون پرورش فکری را عضو یک خانواده دانست و ابراز امیدواری کرد با هم‌فکری و شناسایی فرصت‌ها امکان گسترش و توسعه این مرکز آموزشی زبان‌های خارجی در سطح استان فراهم شود تا تمامی علاقه‌مندان به فراگیری زبان‌های خارجی بتوانند از خدمات کانون زبان بهره‌مند شوند.

وی افزود: در حوزه مسایل عمرانی و تامین اعتبارات عمرانی در دیدار با مسئولین استانی و فرمانداران شهرستان‌های استان در کنار مسائل  کانون موارد مربوط به کانون زبان پیگیری شده است که امیدواریم با تامین مابع مالی علاوه بر توسعه مراکز کانون پرورش فکری امکان بهرمندی کانون زبان نیز فراهم شود اگر چه که در حال حاضر نیز در شهرستان قاین کانون زبان در محل مرکز فرهنگی و هنری کانون مستقر است و در طرح توسعه مرکز چهار بیرجند نیز کانون زبان پیش بینی شده است.

در ادامه این نشست طاهره دلاوریان سرپرست کانون زبان استان نیز گزارشی از شرایط برگزار کلاس‌ها به صورت برخط ارایه کرد و افزود: در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری بر اساس دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا اقدام خواهد شد و امیدواریم که از ترم زمستان کلاس‌های حضوری در کانون زبان از سر گرفته شود.

گفتنی است بررسی شرایط فضای آموزشی در شهرستان‌های بیرجند، قاین، سرایان و طبس و همچنین ایجاد مراکز آموزشی در سایر شهرستان‌های استان، تبلیغات در خصوص جذب زبان آموز و استفاده از فرصت مراکز فرهنگی کانون از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =