نشست شورای توسعه کانون زبان ایران در آذربایجان‌غربی برگزار شد

نشست شورای توسعه کانون زبان ایران شعبه آذربایجان غربی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی در این نشست که با هدف بررسی راه‌کارهای توسعه آموزشی کانون زبان ایران برگزار شد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را همراه و هم‌گام کانون زبان ایران عنوان کرد و گفت: کانون زبان ایران جزء جدایی ناپذیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

زاهدی از تداوم پویش «هر مرکز کانون پرورش فکری یک مرکز کانون زبان» خبر داد و افزود: کانون زبان ایران به عنوان نهاد وابسته به کانون پرورش فکری عزم جدی مسئولان مراکز کانون سراسر استان را در حصول نتیجه ای مطلوب می طلبد. 

مدیرکل کانون استان ادامه داد: با پشتیبانی کارشناسان و نیروهای ستادی علاوه بر مراکز ثابت کانون در سراسر استان، کتابخانه‌های سیار کانون نیز در امر تبلیغ و هموارسازی مسیر آگاهی بخشی در خصوص کیفیت خدمات آموزشی کانون زبان ایران در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهرها و روستاها دریغ نمی کنند.

در ادامه این جلسه، مدیر کانون زبان ایران در آذربایجان غربی به ارائه گزارش آماری از تعداد مراکز فعال و زبان آموزان در سراسر استان پرداخت.

جمشید نسودی ضمن تقدیر از حمایت های بی‌دریغ کانون پرورش فکری استان از توسعه خدمات آموزشی کانون زبان، راه اندازی پویش « هر مرکز کانون پرورش فکری یک مرکز کانون زبان » را گام مؤثری در ارائه خدمات بهتر به زبان آموزان عنوان کرد.

نسودی گفت: تعامل مسئولان محترم مراکز کانون با نمایندگان دفاتر شهرستانی کانون زبان ایران، فرآیند دسترسی علاقه مندان به خدمات آموزشی کانون زبان را تسهیل می کند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =