مرحله منطقه‌ای بیست وسومین‌ جشنواره قصه‌گویی کانون در گیلان

مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان، روزهای ششم و نهم آبان ۱۴۰۰ در رشت برگزارمی‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان درحالی به‌میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت آغازمی‌شود که ۹ قصه‌گو در دو بخش‌های «ملی» و «آیینی ‌و سنتی» طی روزهای ۶ و ۹ آبان ۱۴۰۰به هنرنمایی خواهندپرداخت.

برهمین‌اساس، روز نخست برگزاری این رویداد فرهنگی در استان گیلان با اجرای قصه‌گویان بخش ملی از ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه، ۶ آبان سال‌جاری کلیدمی‌خورد و ۶ قصه‌گو در بخش‌های «زنان و مردان» و «دختران و پسران» به قصه‌گویی می‌پردازند.

دومین گام مرحله منطقه‌ای جشنواره ‌قصه‌گویی در استان گیلان نیز ساعت ۱۳ روز یک‌شنبه، ۹ آبان ۱۴۰۰ برداشته‌می‌شود و ۳ قصه‌گوی گیلانی در بخش «آیینی و سنتی» اجراخواهندداشت.

این درحالی‌است که داوران، هنرنمایی قصه‌گویان را در بستر فضای مجازی به‌داوری خواهندنشست و علاقه‌مندان نیز می‌توانند در صفحه رسمی اینستاگرام کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان به‌نشانی kanoonparvares_gui قصه‌گویی هنرمندان گیلانی را به‌تماشا بنشینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =