کد خبر: 309264
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
هفته وحدت در مراکز کانون استان کردستان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت هفته وحدت به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی به صورت حضوری و مجازی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مسابقه نقاشی با عنوان پیامبرمهربانی، مسابقه کتابخوانی پیام آور مهر، معرفی ویژگیهای شخصیتی پیامبرگرامی اسلام برای اعضا،قصه گویی اززندگی پیامبر(ص)، معرفی و روخوانی کتاب، خواندن احادیث پیامبر(ص)، معرفی هفته وحدت و دلیل نامگذاری آن، معرفی مجموعه 14 جلدی « نگران پروانه ها»، روخوانی  4 قصه از کتاب «مثل آینه» از مجموعه نگران پروانه ها، نمایش فیلم«میهمان غار» از جمله برنامه های هفته وحدت در مراکز کانون استان کردستان بود که به مناسبت هفته وحدت برگزار گردید.

بنا براین گزارش، کارت سازی با موضوع القاب حضرت محمد به مناسبت هفته وحدت، نمایش فیلم « اصحاب فیل »، قصه گویی«قصه هایی کوتاه از زندگانی پیامبر،معرفی وقایع با هدف آشنایی اعضای با مناسبت‌ها و اعیاد مذهبی و تقویت روحیه معنوی و اسلامی در اعضا، و مسابقه از دیگر برنامه های اجرایی مراکز کانون کردستان بود که به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

این گزارش حاکی است، این برنامه ها با هدف پرورش روحیه دینی ، تقویت آموزه های دینی اعضا، آشنایی با زندگی پیامبر (ص) و در راستای گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =