درخشش کانون خراسان رضوی در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سال ۱۳۹۹ مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی،

دستگاه‌های برتر اجرایی خراسان رضوی طی مراسمی در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی عصر سه‌شنبه در این مراسم که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد گفت: از ۲۶ خرداد تا ۲۳ تیرماه امسال عملکرد سال گذشته ۵۷ دستگاه اجرایی استان با مشارکت ۲۶ ارزیاب در ۲ بخش شاخص خصوصی و عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

رضا جمشیدی افزود: تحول اداری و اصلاح ساختار سازمانی اداری، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، ارتقای سلامت اداری و نظارت و ارزیابی، نظم و امنیت عمومی، توسعه اقتصادی، عمرانی و استقرار و ترویج فرهنگ نماز از جمله محورهای این ارزیابی بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: در گروه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مقام نخست را از آن خود کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: باید نسبت به سلامت دستگاه های اجرایی و اداری دقت کنیم و یکی از این موارد توسعه دولت الکترونیک است که توجه به این امر در راستای تضمین و ارتقای سلامت اداری است.

محمدعلی نبی پور افزود: اگر در این راه، جدیت به خرج دهیم اتفاقات خوب بیشتری رخ خواهد داد و نظارت بر کار مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی هر چه ماشینی تر شود روانتر خواهد شد.

در پایان این مراسم لوح و تندیس بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی به ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون استان برای کسب مقام نخست در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =