آغاز کارگاه‌های برخط پاییز کانون آذربایجان‌غربی از ۸ آبان ۱۴۰۰

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی از آغاز فعالیت کارگاه‌های برخط تخصصی دوره پاییز از روز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: ۳۷ عنوان کارگاه برای دوره پاییز کانون استان در بستر فضای مجازی طراحی شده‌اند که فرصت ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون استان به آدرس agharbi.kpf.ir تا ۴ آبان ۱۴۰۰ ادامه داشت.

زاهدی افزود: نجوم، بازیگری، داستان نویسی، شعر سرایی، نوشتن خلاق، موسیقی (فلوت)،خوشنویسی، نقاشی، کاردستی (کار با نمد)، حال خوش زندگی (مهارت نوجوان خوش بین) و (هوش هیجانی)، بازی و سرگرمی(شطرنج)، طراحی، شاهنامه خوانی، کلاژ، سفالگری و گام به گام تا اندیشه عناوین کارگاه‌های ترم پاییز کانون استان آذربایجان‌غربی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته می باشند.

مدیرکل کانون استان با بیان این‌که برای شرکت کنندگان در دوره‌ها پس از اتمام کارگاه‌ها گواهی پایان دوره صادر می شود تصریح کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بر همین اساس، جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از طریق پرتال کانون به نشانی agharbi.kpf.ir بخش آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های برخط استانی قابل‌دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =