رقابت قصه‌گویان استان زنجان در مرحله منطقه‌ای

در ادامه‌ی رقابت قصه‌گویان سراسر کشور جهت راهیابی به مرحله‌ی نهایی بیست و سومین جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قصه‌گویان منتخب استان زنجان روی صحنه رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آغاز شد و با حضور پنج قصه‌گوی منتخب مراحل گذشته ادامه پیدا کرد که این قصه‌گویان برای راهیابی به مرحله‌ی نهایی و قصه‌گویی همزمان در شب یلدا، به رقابت پرداختند.

در ادامه؛ سهیلا بهرامی با قصه‌ی «گل اومد بهار اومد» از مرکز سلطانیه، کوثر عباسی با قصه‌ی «کلوچه‌های خدا» عضو فعال مرکز علوم و نجوم، هادی رفیعی با قصه‌ی «مترسک» شرکت کننده بخش آزاد  از شهر سجاس، پریا محمدی با قصه‌ی «حلزون من گمشده» عضو فعال مرکز طارم، هانیه عباسی با قصه‌ی «سوال موموکی» عضو فعال  مرکز مجتمع به عنوان پنج قصه‌گوی این مرحله، در حضور مجازی داوران به اجرای قصه‌های خود پرداختند.

«محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، داوران نام‌آشنای این مرحله بودند.

به جهت رعایت شرایط کرونایی مرحله منطقه‌ای این جشنواره روز چهارم آبان ماه سال ۱۴۰۰ در سالن آمفی تیاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان  به صورت آنلاین اجرا شد.

در این مرحله که داوری آن به صورت ویدئوکنفرانس صورت پذیرفت، شیرین دارایی، معاون فرهنگی کانون استان زنجان، با حضوری کوتاه در صحنه‌ی اجرا، ضمن تقدیر و تشکر از داوران جشنواره و عرض خدا قوت به عوامل دبیرخانه‌ی قصه‌گویی استان، برای قصه‌گویان این مرحله آرزوی موفقیت کرد.

مرحله‌ی منطقه‌ای بخش ملی این دوره، در حال حاضر در سراسر کشور در حال برگزاری بوده و قصه‌گویان متعدد تحت عنوان مردان و زنان و دختران و پسران نوجوان، در بخش‌های ملی، آیینی-سنتی و زبان اشاره در قالب ۳۵ قصه‌گو، به مرحله‌ی نهایی راه یافته و همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ مرحله‌ی پایانی را برگزار خواهند کرد.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =