دیدار چهره به چهره سرپرست اداره کل کانون استان تهران با مردم

ملاقات مردمی سید علی حسینی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با همکاران ستادی و مربیان مراکز برای دومین هفته‌ی متوالی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ با توجه به دستورالعمل ارسالی استانداری تهران به دستگاه‌های اجرایی استان، در جهت ارتباط موثر و مستمر با مردم، آگاهی از مشکلات ایشان و تلاش در رفع آنها، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، برای دومین هفته‌ی متوالی، با همکاران ستادی، مربی‌مسئولان مراکز، مربیان تمام‌وقت و پاره‌وقت، نیروهای خدماتی و والدین دیدار کرد.

در این دیدارهای چهره به چهره و صمیمی، همکاران از این طرح استقبال و ابراز رضایت و خرسندی کرده و مشکلات و دغدغه‌های خود را با حسینی، سرپرست اداره کل کانون استان تهران در میان گذاشتند.

بر اساس این دستورالعمل، استانداری تهران کلیه دستگاه‌های اجرایی استان موظف نموده تا یک روز در هفته را به ملاقات چهره به چهره با مردم و ارباب‌رجوع خاص سازمان خود اختصاص دهند که در همین راستا، اداره کل کانون استان تهران، همزمان با سایر دستگاه‌های اجرایی استان روزهای سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ پاسخگوی همکاران و اربابان رجوع خواهد بود.

برخی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات ملاقات‌کنندگان این دو دیدار هفتگی شامل: درخواست تبدیل‌وضع، افزایش ساعت برای مربیان حق‌التدریس، درخواست تغییر محل جغرافیایی خدمت، رفع مشکلات تأسیساتی و ساختمانی برخی مراکز در آستانه‌ی آغاز فصل سرما، درخواست افزودن نیروی انسانی از قبیل مربی و خدمات به برخی مراکز، تخصیص تنخواه جهت خرید ملزومات مورد نیاز برگزاری کلاس‌های حضوری، رفع مشکلات زیرساختی برخی مراکز برای برگزاری مناسب کلاس‌های برخط، پیگیری بدهی‌های گذشته در زمینه‌ی حامل‌های انرژی و رفع و رجوع قبوض گذشته و ... بوده که سیدعلی حسینی با بردباری شنونده‌ی آنها بوده و موارد مرتبط را برای پیگیری و رفع و رجوع در حد توان و امکان مکتوب کرد.

لازم به ذکر است؛ برخی از این مسائل و مشکلات در بدو مطرح شدن و با هماهنگی‌ و دستور لازم، قابل حل بوده و برخی دیگر برای بررسی و مرتفع شدن به کمیته‌ها و کمیسیون‌های مرتبط با حوزه‌ی خود ارجاع داده خواهد شد تا در زمان مقتضی و شرایط مناسب به آنها رسیدگی شده و ستاد استان بر اساس اختیارات قانونی خود پاسخگوی آنها باشد.

گفتنی‌ست؛ اعضا و والدین، همکاران ستادی و مربیان مراکز می‌توانند هر هفته در روز و ساعت مقرر، با حضور در اداره کل کانون استان، واقع در خیابان بهار شمالی – خیابان سمنان، با سرپرست این اداره کل دیدار و مسائل و مشکلات خود را بدون واسطه با ایشان در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =