کد خبر: 309335
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
بازدید 27
مدیرعامل کانون روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی را تبریک گفت

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور پیامی روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی را به نوجوانان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، متن کامل پیام تبریک مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون به مناسبت ۸ آبان روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی به شرح زیر است:

نامگذاری سالروز شهادت نوجوان سرافراز محمدحسین فهمیده به عنوان روز نوجوان ‌و بسیج دانش‌آموزی، بهانه‌ای است که به عظمت و روح بلند این بزرگمرد کوچک درود بفرستیم و رشادت‌های نوجوانان عزیز کشورمان را یادآور شویم. ضمن اینکه اطمینان دارم نوجوانان این سرزمین با مطالعه در زندگی این شهید سرافراز خواهند توانست مسیر متعالی زندگی خود را بیابند.

نوجوانی سرآغاز بهترین و شورانگیزترین لحظات زندگی انسانهاست. در میان فصول زندگی، فصل نوجوانی از زیبایی، طراوت، پویایی، هیجان و ماجراجویی خاص خود برخوردار است.

نوجوانی فصل امید و پویایی زندگی است و جامعه‌ای به سرمنزل مقصود می‌رسد که آینده‌ای سراسر نور، روشنی و مهر را فراروی آینده‌سازان خود قرار دهد.

ضمن گرامیداشت و تبریک روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی امیدوارم روز نوجوان، روز بلوغ جوانه‌های امید و بذر توجه به نیازها و آموزش‌های مرتبط با نوجوانان، در جامعه‌مان باشد.

آسمان زندگی‌تان پر از ستاره‌های اقبال، نیکبختی و آگاهی و روزهای زندگی‌تان پر از رنگ‌های زنده و سرشار از امید و شادمانی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =