اجرای نمایش «حیاط خانه ما» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی از روز ۱۱ آبان بر روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داستان این نمایش درباره درخت گیلاس کهنسالی است که یک روز صبح، رنگ قرمز گیلاس تصمیم می‌گیرد که رنگ قرمز گیلاس نباشد و سفری عجیب را در حیاط آغاز می‌کند...

این نمایش با اقتباس از یک داستان نوشته زهره پریرخ از سوی وحید خسروی به نگارش در آمده و از ساعت ۱۶:۱۵ روز ۱۱ آبان ویژه گروه سنی خردسالان و کودکان اجرا می‌شود.

نمایش «حیاط خانه ما» پیشتر در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان اثر برگزیده خانه تئاتر معرفی و موفق به دریافت جایزه بازیگری و نمایشنامه بخش خردسال شد.

بر اساس این خبر، امیرحسین انصافی به عنوان بازیگر، محمدرضا شاملو به عنوان طراح نور، مژده ذکریاپور به عنوان طراح و سازنده صحنه، دکور و عروسک، فروغ یزدان‌عاشوری به عنوان طراح لباس، مهدی اسدی‌تبار به عنوان طراح پوستر و بروشور با این نمایش همکاری دارند.

همچنین آهنگسازی این نمایش را امیرحسین انصافی، منشی صحنه و عکاسی آن را مینا بهرامی، ساخت تیزر و افکت را وحید خسروی و روابط عمومی گروه را ریحانه مطهری بر عهده دارند.

نمایش «حیاط خانه ما» تا ۳۰ آبان در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

همزمان در سالن بوستان نیز نمایش «آرزوهای موش کور» هر روز از ساعت ۱۷ به اجراهای خود تا ۳۰ آبان در مرکز تئاتر کانون ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =