کد خبر: 309375
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
بازدید 49
نقالان یزدی برروی صحنه اجرا

قصه گویان مرحله منطقه ای دربخش آیینی سنتی یزدی برروی صحنه رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این مرحله از جشنواره قصه گویی با حضور قصه گویان و قصه دوستان یزدی برگزار گردید.

اجرای قصه گویان مرحله منطقه ای در بخش آیینی سنتی به صورت مجازی ،پخش و  داوران جشنواره ، قصه ها را به صورت مجازی و در قاب مانیتور در دبیرخانه ستاد مرکزی جشنواره قصه گویی در تهران مشاهده و داوری کردند.

 در بخش زنان و مردان، ساجده قاسمی با نقل «خان هشتم» ازمرکزفرهنگی هنری میبد، مسعود اکرمی با نقل« رستم و اشکبوس» ازشهرستان ابرکوه و در بخش دختران و پسران ابوالفضل صباغیان با نقل«رستم و قرچه ی سگ زر» فاطمه خسروی با نقل«دزدیدن اسب رستم» عضومرکزفرهنگی هنری مجتمع کانون پرورش فکری درمرحله منطقه‌ای حضور داشتند.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»،«قصه زندگی من» ،«90ثانیه ایی»و«پادکست» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) در حال  برگزاری است.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =