اجتماع روز دانش آموز و برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی در روز مبارزه با استکبار جهانی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به برنامه های روز دانش آموز از راه اندازی تئاتر حرفه ای کودک در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  فرهاد آقابیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  با تبریک  ۸ آبان ماه روز نوجوان و ۱۳ آبان روز دانش آموز گفت : یکی از سیاست های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برقراری  ارتباط نسلی و انتقال فرهنگ استکبار ستیزی از نسلی به نسل دیگر است .

فرهاد آقا بیگی با اشاره به برنامه های روز دانش آموز گفت :بیان ایام و وقایع برای کودکان و نوجوانان ، تقدیر از نوجوانان فعال در  حوزه  فرهنگی در نماز جمعه این هفته ،برنامه از  شهید فهمیده تا شهید لندی  که نوجوانان باید ماجرای شهادت این شهیدان نوجوان را در قالب نقاشی ارسال کنند  از انواع برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز دانش آموز است.

او همچنین با اشاره به تقویت  ارتباط نسلی بین  نوجوانان و والدینشان  گفت : در برنامه ای  نوجوانان تصاویری از نوجوانی خود و پدر مادرشان را در قالب یک عکس برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال می کنند .

آقابیگی با اشاره به طراحی مسابقه ی مشاهده ،تجربه و دانش  افزود : دانش آموزان در این مسابقه در قالب ۵۰ کلمه،  منحصر به فرد ترین تجربه خود از  در دوران کرونا در فضای آموزشی را برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ارسال می کنند . همچنین تولید محتوی در فضای مجازی با موضوع ۱۳ آبان  از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالیست .

آقا بیگی با اشاره به پویش قصه گویی ماهانه با نگاه به فرهنگ بومی استان بیان داشت :اعضا و خانواده ها استقبال خوبی از این پویش داشته اند .


او در ادامه افزود :در تلاش هستیم تا به صورت حرفه ای تئاتر کودک را  در استان راه اندازی کنیم.

روز دانش آموز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =