رقابت دو عضو کانون استان قزوین در بخش آیینی سنتی

در مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش آیینی سنتی دو عضو  از مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین روایت‌گری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 11 آبان 1400، در مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش آیینی سنتی دو عضو  از مراکز فرهنگی و هنری مجتمع و شماره دو کانون آبیک قصه‌گویی کردند.

در این مرحله «نازنین زهرا مافی» با قصه آرش کمان‌گیر از مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون آبیک و «مهسا کاظمی» با قصه ضحاک ماردوش از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع به روایت قصه‌های خود پرداختند.

داوری بخش «آیینی‌سنتی» مرحله‌ی منطقه‌ای جشنواره‌ی قصه‌گویی را «فهمیه باروت‌چی» بازیگر و کارگردان تئاتر، «اردشیر صالح‌پور» نویسنده، پژوهش‌گر، کارگردان و مدرس تئاتر و «علی‌مراد خرمی» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری و دبیر و داور چند دوره جشنواره‌ی قصه‌گویی برعهده داشتند که از طریق فضای مجازی به صورت زنده به تماشای این قصه‌گویی‌ها نشستند. هم‌چنین، این برنامه به صورت زنده از صفحه انجمن قصه‌گویی کانون استان در اینستاگرام پخش می‌شد.

نمایش نماهنگ معرفی استان قزوین وپخش تیزر استانی جشنواره قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی‌ست مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی هم زمان باشب یلدا در تهران برگزار می شود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار " آینده ساختنی است" شامل بخش های " ملی" ، "بین المللی" ،" برترین قصه های کشور" قصه 90 ثانیه" و " پادکست" و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها ، شادی و غم ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =