بازدید سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران از مراکز ۱ و ۲ قرچک

سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، در ادامه‌ی بازدیدهای متناوب خود از مراکز استان تهران، جهت رسیدگی و رفع مشکلات مراکز شماره ۱ و ۲ قرچک، از این مراکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ در جریان رسیدگی به مسائل و مشکلات مراکز استان تهران، به ویژه با تغییر فصل و تغییر شرایط فعالیت مراکز، سیدعلی حسینی با همراهی عزیزیان، رئیس امور اداری و طاهری کارشناس فنی کانون استان تهران، از مراکز قرچک بازدید کرده و ضمن نشست با مسئولین و مربیان این مراکز، در جریان جزئیات و مشکلات این مراکز قرار گرفتند.

در همین راستا و جهت ثمربخشی حداکثری و استفاده‌ی تعاملی از ظرفیت‌های دستگاه‌های همسو، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، در دو جلسه‌ی جداگانه با دکتر خطیبی فرماندار قرچک، دکتر خدایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و همچنین رئیس و کارشناس اداره اجتماعی-فرهنگی فرمانداری قرچک دیدار کرد.

در این دو نشست مفصل، در خصوص تغییر مرکز و احداث بنای جدید برای مراکز ۱ و ۲ قرچک صحبت شد و مقرر شد تعاملی مناسب بین دستگاه‌ها در جهت کمک به نسل نوجوان صورت گرفته و به غنای این مراکز افزوده شود.

تجهیز سالن سینما، زیباسازی و رسیدگی به فضای سبز محوطه‌ی بیرونی قرچک ۱ و کمک در تأمین نیروی انسانی مراکز قرچک ۱ و ۲ نیز از تعاملات صورت گرفته در این جلسات بود.

همچنین مقرر شد بخشی از نیازمندی‌های مراکز قرچک از طریق فرمانداری این شهرستان مرتفع شود.

گفتنی‌ست، در پایان مقرر شد که جهت پیگیری توافقات و نتایج این نشست‌ها، مسئولین مراکز قرچک ۱ و ۲  به عنوان نماینده‌ی کانون در جلسات بعدی حضور داشته و پیگیر امور جاری و آتی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =