کانون پرورش فکری استان کرمانشاه جشنواره «آوه‌زین» را برگزار می‌کند

با همکاری اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ جشنواره «آوه‌زین» روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در محل سراب شهرستان روانسر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه که با حضور مهناز فتاحی، مدیرکل و سایر اعضای این جلسه بر گزار شد، به بحث و بررسی اجرای جشنواره «آوه‌زین» در شهر روانسر پرداخته شد.

 در این جلسه که صبح روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ و در دفتر مدیرکل کانون استان برگزار شد، درباره کیفیت برگزاری این جشنواره، برنامه‌های اجرایی، هماهنگی میان دستگاه‌های اداری، و ...گفت‌گو شد.

اجرای گروه سرود«بوکه‌بارانه»، دف‌نوازی، نمایشگاه نقاشی با موضوع آب، و...از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این مراسم است.

«آوه‌زین» به معنای جایگاه زایش آب و برگزاری جشنواره «آوه‌زین»، با هدف جلب توجه کودکان و نوجوانان به موضوع کمبود آب و مراقبت از این نعمت خدادادی است.

 جشنواره «آوه‌زین» با همکاری کانون پرورش فکری و اداره آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در محل سراب شهرستان روانسر برگزار می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =