بررسی برنامه‌های پیشنهادی هفته‌ی کتاب در کانون سمنان

اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به بررسی برنامه‌های پیشنهادی هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، هشتمین‌جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با بررسی برنامه‌های پیشنهادی هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل و اعضای شورا برگزار شد.

مدیرکل کانون استان سمنان ضمن قدردانی از تلاش کارشناسان، مسئولان و مربیان مراکز بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای کودکان و نوجوانان در هفته‌ی کتاب و اجرای برنامه‌های متنوع در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تأکید و اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌ها از ظرفیت ستاد نماز جمعه در شهرستان‌ها برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها استفاده شود.

خدابخشی در بخش دیگری از سخنانش از اعضای شورای فرهنگی کانون استان سمنان خواست تا حس آرامش را در همکاران خود ایجاد و حفظ کنند و بیش از پیش با یک‌دیگر تعامل و هم‌دلی داشته باشند.

معاون فرهنگی، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، آموزش، روابط‌عمومی و مسئول مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان نیز در ادامه با مروری بر جمع‌بندی مطالب جلسات پیشین، نظرها و پیشنهادهای خود را درخصوص برنامه‌های پیشنهادی هفته‌ی کتاب، بیان کردند.

گفتنی است؛ مقرر شد از سوی معاونت فرهنگی، برنامه‌های اداره‌کل و مراکز فرهنگی‌هنری، تجمیع و برنامه‌های شاخص تفکیک شود و تا قبل از آغاز هفته‌ی کتاب در اختیار اعضای شورا قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =