اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجتمع آفرینش ویژه پاییز ۱۴۰۰

اعضای شورای فرهنگی کانون هرمزگان در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجتمع آفرینش ویژه پاییز ۱۴۰۰ مشارکت می‌نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ مجتمع فرهنگی آفرینش بندرعباس در یک اقدام بسیار ویژه فرصتی جذاب را برای اعضای مرکز در کارگاه های عمومی خود بوجود آورد. 

در این اقدام که با همکاری و مشارکت  معاونت فرهنگی و اجرایی و کارشناسان استان هرمزگان همراه است؛ مجموعه‌ای از فعالیت‌های عمومی که با برنامه‌ریزی و هدفی مشخص انتخاب شده و هم اکنون در حال اجراست. 

به گفته فاطمه غفاری مسئول مجتمع آفرینش: این فعالیت‌ها که با شیوه‌هایی جذاب در فضای مجازی برگزار می‌شود توانسته مورد استقبال اعضا قرار گیرد.

وی گفت: به گفته مدرسین، این فعالیت‌ها توانسته است فرصت ارتباط مستقیم را با اعضا برای برنامه‌ریزان استانی فراهم آورد. 

غفاری گفت: حاصل این ارتباط می‌تواند تاثیرات به‌سزایی را در تعامل بهتر با اعضا و مربیان ایجاد نماید.

وی گفت: یکی از مسائل مهم در ارزیابی کارگاه‌ها، آگاهی از میزان اثربخشی، شناسایی نیاز واقعی مخاطبان و توانایی ارائه و انجام فعالیت‌های متناسب و جذاب برای آنان است، که سعی شده است در این دوره از فعالیت‌ها به این موارد توجه شود. 

مسئول مجتمع آفرینش گفت: در این دوره از فعالیت‌ها نعیم اسدی معاونت فرهنگی کانون استان با کارگاه «فوت و فن» یا معرفی مشاغل، ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی با کارگاه«خوب شنیدن و خوب دیدن»، فاطمه غلامزاده نخلی و طاهره مسافری تختی کارشناسان ادبی به ترتیب با کارگاه «کتاب دریچه‌ای به سوی زندگی» و «با بزرگان» یا شناخت مشاهیر، راحله خادمی کارشناس آموزش و پژوهش با کارگاه« سفر به سرزمین عجایب» با مربیان و کودک ونوجوانان همراه شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =