کد خبر: 309707
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش «حیاط خانه ما»

نمایش «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی که از یازدهم آبان در مرکز تولید تئاتر و تئاترعروسکی کانون پرورش فکری بر روی صحنه رفت در هفته آغازین اجراهای خود با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش با بازی امیرحسین انصافی با استقبال کودکان و نوجوانان مواجه، ظرفیت سالن تکمیل و این امر باعث شد فروش بلیت برای هفته دوم اجراها زودتر از موعد باز شود تا علاقه‌مندان بیشتری بتوانند این نمایش را تماشا کنند.

تعدادی از والدین که فرزندانشان را در این نمایش همراهی کردند با بیان این نکته که ماه‌ها خاموشی سالن‌های تئاتر به دلیل شیوع بیماری کرونا فرزندانشان را کلافه کرده بود و حالا با بازگشایی مجدد سالن‌های تئاتر این مجموعه، کودکان دوست دارند بارها و بارها نمایش‌های روی صحنه را ببینند.

نمایش «حیاط خانه ما» درباره رنگ قرمز گیلاس‌های درختی است که تصمیمی عجیب می‌گیرد و برای رسیدن به تصمیمی که دارد دچار دردسرهایی می‌شود. او سفری را برای پیدا کردن جایگاه جدیدش آغاز می‌کند.

بر همین اساس از تمامی علاقه‌مندان به تماشای این نمایش دعوت می‌شود که برای خرید بلیت از سایت فروش تیوال اقدام و از مراجعه حضوری برای خرید بلیت خودداری کنند.

نمایش «حیاط خانه ما» هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۶:۱۵ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران ویژه خردسالان و کودکان اجرا می‌شود.

نمایش «آرزوهای موش کور» به کارگردانی وحید نفر نیز ساعت ۱۷ در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پذیرای علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =