انیمیشن‌های کانون در فرانسه به نمایش گذاشته می‌شود

چهار فیلم کوتاه پویانمایی کانون به همراه دو فیلم دیگر در مجموعه‌ی با عنوان «وای یک دوست جدید پیدا کردم» در دومین جشنواره «تصاویر جدید ایرانی» در فرانسه نمایش داده می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مجموعه که فیلم‌هایی با موضوع شادمانی و دوستی از سوی شرکت توزیع کننده فرانسوی «ویپت» گرداوری شده، پویانمایی‌های «قلب مترسک» به کارگردانی غلامرضا کزازی، «ماه مهربان» اثر نازنین سبحان‌سربندی، «قصه‌های یک خطی ۴ و ۵» ساخته‌ بهزاد فراهت از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد.

مجموعه «وای یک دوست جدید پیدا کردم» ساعت ۱۴ روز ۱۹ آبان۱۴۰۰ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۱) در دومین جشنواره «تصاویر جدید ایرانی» در مرکز فرهنگی شهر ویتره کشور فرانسه به نمایش در می‌آید.

این مجموعه نخستین بار در سال ۲۰۱۶ از سوی شرکت «ویپت» به اکران عمومی درآمد در توضیح آن آمده این فیلم‌ها به ما کمک می‌کند تا لذت کشف یک دوست جدید را درک کنیم.

انیمیشن «پیراکانتا» از ایران ساخته نگاره حلیمی و نیز فیلم «کراوات» ساخته An Vrombaut  کارگردان بلژیکی از دیگر فیلم‌های مجموعه «وای یک دوست جدید پیدا کردم» است.

دومین جشنواره «تصاویر جدید ایرانی» از ۱۹ تا ۲۳ آبان ۱۴۰۰(۱۰ تا ۱۴ نوامبر ۲۰۲۱) در شهر ویتره فرانسه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =