هنر مربیان کانون است که با خلاقیت هنرمندانه و هوشمندانه در مراکز کانون و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور اعضا را پررنگتر نمایند

نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان در گردهمایی مسوولین مراکز کانون استان اصفهان هنر مربیان را در خلاقیت هنرمندانه و هوشمندانه در پررنگتر کردن حضور اعضا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، نسرین باباپور در گردهمایی مسوولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اظهار داشت :ما باید یافته های مهم کرونا را درک کنیم و برای مدیریت بحران تجربه سازی نماییم و در دوران پسا کرونا با برنامه ریزی مدون و منسجم دوران سخت کرونا را به لحظات شیرین تبدیل کنیم   و این میسر نمی شود جز با خلاقیت هنرمندانه و هوشمندانه شما مربیان عزیز در بازگشایی مراکز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به روز کردن تمام فعالیت ها و پویایی و بالندگی در کارها.

باباپور با بیان این که در و دیوار مراکز باید نشان از سرزندگی و پویایی داشته باشد و با  فضا سازی نشاط آور ، هنری و علمی ، شور ونشاط را به مراکز ارزانی بدارد و در کنار این فضای شاد، مربیان نیز با تنوع در فعالیت ها و اجرای برنامه ها با خلاقیت خاص ، مراکز را در دوران بازگشایی به سوی شور آفرینی ، تحرک ، خلاقیت محوری ، آموختن مهارت زندگی ، استعداد یابی و استعداد پروری سوق دهند.

وی با بیان این که برنامه ریزی باید در سه حوزه نرم افزاری ، سخت افزاری و فکر افزاری باشد در تولید محتوا و قالب های فرهنگی ، هنری و ادبی به این سه مهم نیز باید اهتمام ویژه داشت ودر اجرای برنامه ها و فعالیت ها سرلوحه کار خود قرار داد و  سرمایه های روان شناختی کودکان و نوجوانان که سه محور" امیدواری ، انعطاف پذیری و خودکار آمدی است " را آیینه تمام نمایی اجرای فعالیت ها برای کودکان و نوجوانان دانست.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : نگاه متعالی مدیریت ، نگاه خود ارزیابی است و مربیان با سنجش خود می توانند آسیب ها ، آفت ها و چالش های موجود را هم در اجرای فعالیت ها و هم در شناخت خود تشخیص دهند و برای رهایی از وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش وافر و علمی و معرفتی نمایند.

این گرد همایی یک روزه که به صورت حوزه ای و به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی روز چهارشنبه 19 ابان ماه برگزار گردید و بخش دیگر مربیان مسوول مراکز در روز شنبه 22 آبان ماه 1400 در گردهمایی شرکت می کنند.

تشکیل کمیسیون های تخصصی و اجرای برنامه های متنوع و نماهنگ فعالیت  های شش ماهه اول سال 1400 و نماهنگ های انگیزشی و شور آفرینی از نکات و محتواهای جالب این گردهمایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =