درخشش سه مربی کانون استان کردستان در مرحله منطقه ای  بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مینا عسکری، هیوا ملکی و شیما صمدی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برگزیده مرحله منطقه ای قصه‌گویی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، هیوا ملکی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سریش آباد، شیما صمدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری قروه و مینا عسکری مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری قروه  برگزیده‌ی مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شدند.

بنا بر این گزارش، شیما صمدی با قصه «خوشحال باش مرغک من»، مینا عسکری با قصه «خفاش دیوانه» و هیوا ملکی با قصه «خرس شمشیر به دست» از مربیاان کانون استان کردستان می باشند که به مرحله نهایی بخش ملی جشنواره بین المللی قصه گویی راه پیدا کردند

برگزیدگان نهایی بخش ملی همزمان با شب یلداو در مراسم پایانی جشنواره بیست‌وسوم معرفی خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (مرحله منطقه‌ای) در دو بخش متشکل از دو گروه «دختران و پسران» و «زنان و مردان» برگزار شد که داوری بخش آیینی سنتی را «فهمیه باروت‌چی» بازیگر و کارگردان تئاتر، «اردشیر صالح‌پور» پژوهشگر، کارگردان و مدرس تئاتر و «علیمراد خرمی» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر و داور چند دوره جشنواره، بر عهده داشتند. همچنین داوران بخش ملی مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی «کبری بابایی»، شاعر، منتقد و کارشناس ادبی کانون، «رضا موزونی»، نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان و «محمد سیمزاری» نویسنده، بازیگر و کارگردان در منطقه اول و «محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، در منطقه دوم بودند.

گفتنی است کانون استان در مرحله‌ی منطقه‌ای، که به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزار شد، با 5 قصه‌گو حضور داشت.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =