لیلا عسگری به مرحله‌ی نیمه‌نهایی قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای راه یافت

اسامی راه‌ یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست ‌و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد و لیلا عسگری مربی فرهنگی مرکز گَهرو در لیست راه یافتگان این مرحله قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، کمیته‌ی کشوری قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای  بیست و سومین جشنواره‌های بین‌المللی قصه‌گویی، پس از پایش و  بررسی اولیه‌ی  ۴۴۵۵ اثر رسیده به دبیرخانه ۱۳۲۱ قصه ۹۰ ثانیه‌ای را در  بخش نیمه نهایی داوری نمود و از این تعداد ۷۴ اثر به مرحله ‌نهایی بخش  قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره  راه پیدا کرده‌اند، که اکنون اسامی آنان اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، داوران مرحله‌ی نیمه‌نهایی  متشکل از صادق کیانی‌مقدم مسوول کمیته‌ی  قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، الهام دارابی مسوول دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گوی بین‌المللی و مریم خاکسارتهرانی از قصه‌گویان و داوران با سابقه این حوزه، این آثار را انتخاب کرده‌اند.

شرکت کنندگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع قصه‌ زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آزاد، قصه گفتند.

یادآوری می‌شود هیأت داوران مرحله پایانی بخش۹۰ ثانیه‌ای به زودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهد شد.

آثار  راه‌یافته به مرحله‌ی نیمه‌نهایی بخش ۹۰ ثانیه‌ای در لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

لطفا جهت دانلود کلیک نمایید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =