راهیابی شرکت کنندگان قزوینی به مرحله نیمه‌نهایی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست و سومین جشنواره  بین المللی قصه‌گویی

چهار قصه‌گو از استان قزوین  به مرحله نیمه‌نهایی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه پیدا کردند.

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ۷۴ اثر به مرحله نیمه‌نهایی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره راه پیدا کرده‌اند که 5 اثر از آثار قصه‌گویان استان قزوین است.

براین اساس «فاطمه محمدی» از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین  با مربی‌گری«آزاده آقامیربها»با دو اثر، «رها طاهری» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان با مربی‌گری «نسیم طاهری» و«سارا طاهرخانی»مربی فرهنگی این مرکز و نیز«نازنین آشوری» عضو بزرگسال انجمن قصه‌گویی استان  هر کدام با یک اثر به مرحله نیمه‌نهایی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره راه پیدا کردند.

بر اساس این گزارش، داوران مرحله نیمه‌نهایی متشکل از صادق کیانی‌مقدم مسوول کمیته قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، الهام دارابی مسوول دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گوی بین‌المللی و مریم خاکسارتهرانی از قصه‌گویان و داوران باسابقه این حوزه، این آثار را انتخاب کرده‌اند.

شرکت کنندگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع قصه‌ زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آزاد، قصه گفتند.

یادآوری می‌شود هیأت داوران مرحله پایانی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بزودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =