سه شرکت کننده قزوینی به مرحله نیمه‌نهایی بخش پادکست جشنواره‌ قصه‌گویی راه یافتند

سه شرکت کننده از استان قزوین به مرحله نیمه‌نهایی بخش پادکست بیست و سومین جشنواره‌ بین المللی قصه‌گویی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هیأت داوران بخش پادکست بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در مجموع ۶۸ اثر را برای حضور در مرحله پایانی این جشنواره معرفی کردند که سه اثر مربوط به شرکت کنندگان استان قزوین شامل یک عضو و یک مربی کانون و یک شرکت کننده بخش آزاد است.

در بخش پادکست قصه گویی «نوشین نیکراه» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین با مربی‌گری«آزاده آقامیربها» با قصه سه دوست در بخش کودک و نوجوان و «کامران خدابنده» با قصه دوهمسایه در بخش بزرگسال و نیز در بخش پادکست پژوهشی «نرگس لشگری» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد با پادکستی با عنوان«قصه ‌گویی و لهجه» به مرحله نیمه‌نهایی بیست و سومین جشنواره‌ بین المللی قصه‌گویی راه یافتند

 هیأت داوران این بخش شامل محمدعلی یزدان‌شناس کارگردان و تدوینگر، هادی ملکی نویسنده، کارگردان و گوینده و معصومه محمدی گوینده، مجری و تهیه‌کننده رادیو ۹۰۰ اثر را در مرحله دوم ارزیابی کردند.

از بین آثار بررسی شده ۴۷ اثر به بخش «پادکست قصه‌گویی» مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت که ۱۰ اثر آن به کودکان و نوجوانان اختصاص داشت.

همچنین ۲۱ اثر در بخش «پادکست مستند یا پژوهشی» به مرحله پایانی راه یافت، در این بخش به پادکست‌هایی با ویژگی‌های بومی و محلی و پادکست‌های معرفی پیش‌کسوتان و مولفان قصه‌گویی توجه ویژه شده است.

هیأت داوران مرحله پایانی بخش پادکست قصه‌گویی و پادکست پژوهشی به‌زودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =