کد خبر: 309870
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
بازدید 166
برگزاری دومین نشست فصلی مربیان و رابطان ادبی کانون استان همدان

دومین نشست فصلی سال ۱۴۰۰ مربیان و رابطان ادبی کانون استان همدان، روز ۲۳ آبان‌ماه با حضور شراره هاشم دباغیان، کارشناس آفرینش‌های ادبی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین نشست فصلی مربیان و رابطان ادبی این استان با موضوع «کارگاه‌های برخط استانی، آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل تابستان» و با حضور شراره هاشم دباغیان در فضای مجازی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، معصومه ابراهیمی هژیر، معاون فرهنگی کانون استان ضمن عرض خیر مقدم به میهمان این نشست، آماری از تعداد کارگاه‌ها و نفرات شرکت‌کننده ارائه کرد.
در ادامه این نشست هاشم دباغیان، از یکسان‌سازی سرفصل‌های کارگاه‌های برخط و طرح درس‌های کارگاه‌ در مرکز آفرینش‌های ادبی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم طرح درس‌ها را هم‌زمان با شروع کارگاه‌های برخط فصل پاییز در اختیار استان‌ها قرار دهیم.
وی به مربیان توصیه کرد تنها به این طرح درس‌ها اکتفا نکنند، چرا که آن‌ها نقشه راه، الگو و هماهنگ‌کننده فعالیت‌های مربیان در سطح کشور هستند و آنچه بیش از این اهمیت دارد، خلاقیت مربی است که نقطه قوت فعالیت‌های ادبی بشمار می‌رود.
دباغیان، استفاده از انیمیشن، بازی، موسیقی و ابزارها را در کارگاه ادبی کاربردی دانست و تاکید کرد، به منظور پرورش تخیل اعضا از این روش بهره‌گیری شود.
در خلال این نشست معاون فرهنگی، مربیان و رابطان به ارائه‌ی طرح‌های ادبی نوشتن خلاق و داستان پرداختند.
گفتنی است این نشست به مدت ۷۵ دقیقه در فضای مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =