افتتاح متمرکز نمایشگاه کتاب‌های جدید کانون در مراکز فرهنگی‌هنری گلستان

افتتاح متمرکز نمایشگاه کتاب مراکز فرهنگی هنری استان هزمان با شروع هفته‌ی کتاب و کتابخوانی درمجتمع فرهنگی هنری گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوچوانان استان گلستان، همزمان با آغاز هفته‌ی گرامی‌داشت کتاب و کتاب‌خوانی، ویژه برنامه‌ای با همین موضوع در مجتمع فرهنگی هنری گرگان با حضور مدیرکل، خانواده‌ها و کودکان برگزار شد.

مدیرکل کانون گلستان در این مراسم گفت: لازم است با مشارکت و همکاری والدین و فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی ارزش و جایگاه کتاب را در سبد نیازهای امروزی کودکان و نوجوانان ارتقاء دهیم؛لذا ضرورت دارد برای انس کودکان با کتاب، والدین با فرزندانشان کتاب بخوانند.

محبوبه رجب‌نسب با اشاره به بهتر شدن شرایط بیماری کرونا و حضور دوباره کودکان و نوجوانان در مراکز گفت: به همت مربیان و کارشناسان پرتلاش این مجموعه، برنامه‌های متنوع کتاب‌خوانی، نشست‌های تخصصی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی، کارگاه‌های متعدد آموزشی و عملی با محوریت کتاب در مراکز فرهنگی‌هنری کانون برگزار می‌گردد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه کتاب‌های جدید کانون پرورش فکری را یکی از مهمترین اقدامات کانون در این هفته برشمرد و از خانواده‌ها خواست تا از این فرصت به‌وجود امده برای آشنایی با کتاب‌های جدید کانون  استفاده کنند.

سکینه بشارت نیا، مربی فرهنگی مجتمع فرهنگی هنری گرگان

در ادامه برنامه سکینه بشارت نیا با قصه‌گویی از کتاب قصه‌های کوتی کوتی به آنها آموزش داد که چگونه مشکلاتشان را با فکر کردن حل کنند.

قصه‌گویی روشا نصیری‌پناه و روژان مرجانی، اعضای مجتمع گرگان برای بچه‌ها، برگزاری مسابقه ادا بازی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

نمایشگاه کتابهای جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی به‌صورت روزانه از ساعت۹ الی ۱۳ در تمامی مراکز فرهنگی هنری گلستان برقرار می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =