ویژه برنامه هفته کتاب کانون استان قزوین  در روستای خورهشت

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، ویژه برنامه ای در روستای خورهشت شهرستان تاکستان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 25 آبان 1400، ویژه برنامه هفته کتاب کانون استان قزوین برای 201 دانش‌آموز مدرسه ابتدایی «شهید احمد آخوندی» در روستای خورهشت شهرستان تاکستان برگزار شد.

این مراسم که با حضور«مژده اروجی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، «نصرت الله طاهرخانی» رییس آموزش و پرورش تاکستان، «حسن رحیم‌خانی»معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش، رییس و اعضای شورای شهر خورهشت و شمار دیگری از مسوولان برگزار شد، شامل اجرای چندین برنامه شاد و متنوع همراه با تشویق دانش‌آموزان به انس با کتاب و کتاب‌خوانی بود.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، اجرای چندین برنامه مجری عروسک، اجرای بخش‌های نمایشی پرنشاط، قصه‌گویی مربی قصه‌گوی برگزیده در جشنواره‌های بین المللی و دعای دسته جمعی از برنامه‌های اجرا شده بود.

در بخشی از این برنامه «نصرت الله طاهرخانی» مدیر آموزش و پرورش تاکستان با خوش‌آمدگویی به مهمانان این برنامه، هفته کتاب را به دانش‌آموزان تبریک گفت و اهل کتاب و مطالعه را افرادی پویا و بالنده دانست.

در ادامه معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش با قدردانی از مدیرکل کانون و دست اندرکاران این برنامه، روستای خورهشت را به عنوان روستای سرداران، دارای ظرفیت پیشرفت و ارتقا فرهنگی بالایی دانست و با اشاره به شعار هفته کتاب امسال (جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم)، کتاب را فرصتی برای پربارسازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دانست و تاکید کرد هیچ  چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

هم‌چنین«اعظم یوسفی اصل» معاون فرهنگی و اجرایی با تبریک هفته کتاب به همه مهمانان این برنامه، تاکید کرد که دانش‌آموزان با انس با کتاب می‌توانند مسائل آینده جامعه را حل کنند، وی در ادامه «محمدجواد صوفی» مربی سیار روستایی کانون را به عنوان نماینده کانون دراین روستا برای تبادلات فرهنگی بیشتر معرفی کرد.

هم‌چنین در این برنامه 200 جلد کتاب از طرف کانون به این دانش‌آموزان اهدا شد و معاون پرورشی آموزش و پرورش هم ده میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه این مدرسه اختصاص داد.

در پایان مدیر این مدرسه«حمیرا رحمانی» با اهدای هدیه از دست اندرکاران ومهمانان این برنامه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =