برگزاری جلسه هم‌اندیشی کارگاه‌های صنایع دستی در کانون مریانج

جلسه‌ی هم‌اندیشی برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی با حضور مدیرکل کانون، معاون صنایع دستی و جمعی از مسئولان محلی شهر مریانج در مرکز فرهنگی‌هنری این شهر برگزارشد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، جلسه‌ای با حضور بهناز ضرابی‌زاده، هاشم مظاهری معاون اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی و نیز نماینده کانون شهید فرجی در مرکز مریانج برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مدیرکل کانون استان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولان در کتابخانه کانون پرورش فکری مریانج، به رسالت کانون به عنوان اولین و تخصصی‌ترین کتابخانه کودک و نوجوان اشاره و شرح مختصری از تعداد کتابخانه‌های ثابت، سیار و پستی استان و برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها بیان کرد.
ضرابی‌زاده با بیان این‌که، رسالت کانون کشف و پرورش استعدادهای نهفته در کودکان و نوجوانان است، این همکاری و هم‌اندیشی را به فال نیک گرفت واین گونه همکاری‌ها راکاربردی و مفید تلقی کرد.
در ادامه هاشم مظاهری معاون اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی همدان، ضمن تشکر از توضیحات مدیرکل کانون، به معرفی کارگاه‌های رایگان صنایع دستی از جمله: سبد بافی، سفالگری و نقاشی روی سفال، خوشنویسی، تذهیب، گره چینی و... پرداخت و بیان کرد: مناسب است مربیان این مرکز فرهنگی با توجه به نیازسنجی و شناختی که از مخاطبان خود دارند، تعدادی از این کارگاه‌ها را انتخاب، تا به صورت رایگان در این مرکز برگزار شود.
شایان ذکر است مرکز فرهنگی‌هنری مریانج با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند با ثبت‌نام از اعضای مستعد، این کارگاه‌ها را با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =