ویژه‌برنامه‌ی «حال خوش خواندن در صبح نخلستان» برگزار شد

کارشناسان و مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور در میان کودکان روستای مظفریه از توابع شهر اهواز به اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، ویژه‌برنامه‌ی «حال خوش خواندن در صبح نخلستان» به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی با حضور وحید کیانی، مدیرکل کانون خوزستان، مریم فهیم پور، کارشناس هنرهای نمایشی، محدثه الماسی، کارشناس بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی و جمعی از مربیان سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در میان کودکان روستای مظفریه برگزار شد.

ابتدای برنامه مریم فهیم پور کتاب خط‌خطی و خنده‌اش را بلند خوانی کرد تا بچه‌ها را با اصول روخوانی و مفاهیم مهم آن آشنا کند و در ادامه به بچه‌ها فرصت داده شد تا هر کس از دریچه نگاه خود خنده خود را نقاشی کند.

همچنین محدثه الماسی کارشناس مکاتبه‌ای با اجرای طرح ادبی و معرفی  فعالیت‌های بخش مکاتبه‌ای ، کودکان و نوجوانان را برای عضویت در این بخش راهنمایی و هدایت نموده تا بتوانند با بخش مکاتبه‌ از طریق نامه یا به‌صورت الکترونیکی (ایمیل) ارتباط برقرار کرده و از همین مسیر آموزش‌های تخصصی در زمینهٔ ی نوشتن خلاق، شعر یا داستان را دریافت کنند.

در انتهای برنامه مربیان سیار بخش روستایی با اجرای فعالیت‌هایی همچون نقاشی، کاغذ و تا و بازی و سرگرمی لحظاتی شاد برای کودکان فراهم آوردند.

گفتنی است: برنامه‌های هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی طی روزهای ۲۴ الی ۳۰ مهر ۱۴۰۰ در خوزستان و سراسر کشور، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =