همزمان با بیست ونهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مربیان و اعضای کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

مربیان و اعضای کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه کتابداران ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد،همزمان با بیست ونهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مربیان و اعضای کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه کتابداران ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مربیان مرکز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همراه کتابداران ، علی اسلامی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و اسدالله نجفیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری امام جمعه ا شهرستان دیدار و گفتگو کردند و از نصایح و راهنمایی‌های ایشان  پیرامون کتاب و کتابخوانی بهره مند شدند.

 در این نشست حجت الاسلام و المسلمین جعفری امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز درگذشت مفسر بزرگ قرآن علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار گفت هفته کتاب به همه علاقمندان، عاشقان و خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی تبریک می‌گویم واز زحمات و تلاش آنان تشکر می‌کنم.

 امام جمعه شهرستان هرات مطالعه و خواندن کتاب را فعالیتی با ارزش دانست و گفت : کتاب یکی از بهترین گنجینه‌های بشر و یکی از ابزارهای تفکر رشد و پیشرفت انسانی به شمار می رود که باید در حفظ و ترویج آن کوشا باشیم.

 فعالیت های اجرا شده در این برنامه :معرفی کتاب کلوچه های خدا و در جستجوی خدا توسط اعضای کتابخوان مرکز زهرا بورقی و مبینا النچری بود و در پایان فاطمه رجبی پور مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عملکرد و فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گزارش داد و برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی را اعلام نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =