کد خبر: 310127
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
بازدید 483
مرکز شماره ۸ کانون قم در «چند قدمی کتاب»

ویژه‌برنامهٔ «در چند قدمی کتاب» در مرکز شماره ۸ کانون پرورش فکری قم برگزار شد. این برنامه با مشارکت ادارهٔ کل بهزیستی و پلیس رهوار، در مرکز شماره ۸ کانون برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، برنامه مشترک با عنوان "در چند قدمی کتاب "به مناسبت گرامیداشت هفتهٔ کتاب و کتاب‌خوانی در روز پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ با همکاری اداره کل بهزیستی و پلیس رهوار، و با حضور اعضای مراکز ۲ و ۷ و ۸ و همچنین تعدادی از کودکان تحت پوشش بهزیستی در مرکز ۸ کانون برگزار شد.
ویژه‌برنامهٔ «در چند قدمی کتاب» باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین اعضا و والدین، گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، آشنایی اعضا و والدین با اصحاب قلم شهر قم، آگاهی اعضا و والدین با هنجارهای اجتماعی ، جذب و نگهداری اعضا، تعامل اعضای سه مرکز ۲، ۷ و ۸ و همچنین همکاری صحیح با سازمان‌ها و دیگر نهادها و سازمان‌ها اجرا شد.


 در ابتدا این برنامه با معرفی کتاب تن پیچ و اکران پویانمایی مربوط به این کتاب، در رابطه با روش‌های نادرست و غلط رانندگی ارائه شد، در ادامه جناب سروان هاشمی از پلیس رهوار، در رابطه با خود ایمنی و فرهنگ ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی با اعضا گفتگو کردند و در انتهای این آموزش به هریک از اعضا کارت همیار پلیس اعطا شد.

 

معرفی شاهنامه و فردوسی، نقالی، پخش کلیپ معرفی نویسندگان و شاعران قم، مسابقه و بازی، اهدای جوایز، کارگاه کاردستی، کارگاه نقاشی و روخوانی کتاب ازجمله فعالیت‌های دیگر این برنامه برای کودکان بود.
 

گفتنی است در حاشیه این برنامه کارگاهی با عنوان «فرزند پروری» برای والدین، با سخنرانی سرکار خانم خندان، کارشناس ارشد دفتر مطالعات زنان و خانوادهٔ دانشگاه الزهرا، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =