مرحله دوم اهدای کتاب به کتابخانه‌ی اسدالله شعبانی در روستای سراوک فامنین

بعد از گذشت ۲ سال از افتتاح کتابخانه اسدالله شعبانی در روستای سراوک فامنین، کانون پرورش فکری استان همدان در بیست و نهمین دوره هفته کتاب تعداد ۶۰ جلد کتاب دیگر به این کتابخانه اهداء کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان آبان ماه سال ۱۳۹۸ با همت اداره کل کانون استان، کتابخانه اسدالله شعبانی با حضور وی و جمعی از مسئولان در مدرسه فاطمیه روستای سراوک شهرستان فامنین افتتاح شد. در این رویداد فرهنگی و زیبا که با حضور مدیرکل کانون و جمعی از مسئولان برگزار شد ابتدا اسدالله شعبانی، شاعر کودک و نوجوان، به ارائه بیوگرافی از زندگی خود پرداخت و برخی از اشعار خود را برای دانش‌آموزان و حاضران خواند. سپس بهناز ضرابی زاده هدف خود را از افتتاح این کتابخانه عدالت فرهنگی و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تکریم نویسندگان و شاعران و هنرمندان همدانی خواند و قول داد این کتابخانه در مناسبت های مختلف شارژ شود.


امسال نیز به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری استان همدان طی مراسمی به این  کتابخانه ۶۰ جلد کتاب‌ اهدا کرد.
در این مراسم که با همراهی کتابخانه سیار روستایی فامنین برگزار شد در ابتدا معاون فرهنگی کانون استان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به معرفی کتاب داستان «عروسکم گم شده» از تازه ترین آثار بهناز ضرابی‌زاده پرداخت و سپس این کتاب را از طرف نویسنده به دانش‌آموزان این مدرسه هدیه داد.
در ادامه احمد عسگری با عروسک «جیرتان» به عروسک‌گردانی و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح پرداخت. معرفی اسدالله شعبانی، اجرای سرود و معرفی کتاب توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این جشن بود.
در پایان کتاب‌های اهدایی از طرف کانون پرورش فکری توسط دانش‌آموزان به قفسه کتابخانه اضافه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =