رونمایی از چهار کتاب در بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی

در آخرین روز از هفته کتاب، از چهار کتاب تالیفی و ترجمه طاهره ملکی مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهاوند رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم که با حضور جمعی از کودکان و کارکنان کانون پرورش فکری استان همدان در سالن سینما کانون برگزار شد، بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون گفت: تولد هر کتاب تولد دانایی است و ما باید این اتفاق بزرگ و خوب را جشن بگیریم. ضرابی زاده همچنین گفت: چند سالی است که در ایران رسم خوبی مرسوم شده و آن جشن و رونمایی از کتاب‌های تازه منتشر شده است. در این مراسم از کسانی که برای تولد و خلق یک کتاب تلاش کرده‌اند، تقدیر می‌شود. همانطور که می‌دانید در انتشار یک کتاب تعداد افراد زیادی نقش دارند. از جمله نویسنده، گرافیست، تصویرگر، صفحه آرا، ناشر و افرادی که در چاپخانه مشغول خدمتند. این فرهنگ خوبی است وقتی کتابی منتشر می‌شود از همه این عوامل یادی کنیم و کتاب را با تکریم و احترام رونمایی کنیم و بخوانیم. همانطور که تولد یک انسان زیباترین صحنه خلقت است تولد یک کتاب هم شگفتی‌ساز و لحظه ناب زندگی است.
سپس از چهار کتاب طاهره ملکی مربی خوشنویسی کانون پرورش فکری که برای بزرگسالان منتشر شده است رونمایی شد و از این نویسنده تجلیل گردید.
کتاب‌های «اجرای برنامه هنری جنسیت محور»، «جنسیت روانشناسی و عدالت»، «هنردرمانی» و «نقش انیمیشن بر آموزش علوم» چهار کتابی است که در حوزه تالیف و ترجمه و به همت انتشارات «چابک اندیش» و «قانون یار» منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =