کانون آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان عشایر است

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در دیدار با مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس بر حمایت از دانش‌آموزان عشایر و ممانعت از مهاجرت آنان به حاشیه شهرها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضاکامرانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در جلسه‌ای که در دفتر مدیری آموزش و پرورش عشایر فارس با حضور معاونین و کارشناسان برگزار شد،گفت: جامعه عشایر ی،جامعه مولد، بی‌چشمداشت و بی‌توقع است و از گذشته تا به حال  به این جامعه توجه کمتری شده ولی بیشترین بازدهی را داشته و چهره‌های فرهیخته‌ای در رشته‌های مختلف علمی، هنری و ادبی را به جامعه اسلامی معرفی کرده است.


 کامرانی در ادامه گفت: وجود شهدای دبیرستان عشایری قابل‌تأمل بوده و ضروری است که کانون پرورش فکری به این جامعه بزرگ به‌ویژه دانش‌آموزان عشایر که از کمترین امکانات آموزشی هم برخوردار نیستند توجه ویژه‌ای داشته باشد.
مدیر کل کانون فارس با اشاره به محدودیت‌هایی که در کانون پرورش فکری کودکان وجود دارد، خاطرنشان کرد: با پیگیری می‌توان امکاناتی را برای جامعه‌ عشایری از جمله ایجاد کارگاه آموزشی در زمینه قصه‌گویی، شعرخوانی،کاردستی به ویژه برای آن دسته از دانش‌آموزانی که از امکانات فضای مجازی برخوردارند و در  مدارس شبانه‌روزی تعریف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =