کد خبر: 310271
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
بازدید 77
بدرقه هفته کتاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با چند ویژه برنامه متنوع، هفته کتاب و کتاب‌خوانی را بدرقه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،آخرین روزهای هفته ملی کتاب نیز در مراکز فرهنگی و هنری کانو استان قزوین با شور و تکاپوی فراوان گذشت.

مرکز شماره فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین برای دانش‌آموزان مدرسه شکوفه که مهمان این مرکز بودند، فعالیت‌های معرفی فعالیت ‌ها و بخش‌های مختلف کانون، معرفی کتاب، شعرخوانی، قصه گویی، بازی و سرگرمی، کارگاه نقاشی و بازدید از مرکز را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان در آخرین روزهای هفته کتاب ، طرح مسابقه فرهنگی «کوله پشتی مثل» را اجرا کرد و در آن چند ضرب المثل ایرانی و ریشه آنها را معرفی کرد، کتابخوانی، پخش پویانمایی و قصه‌گویی از دیگر فعالیت‌های این مرکز بود.

در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، با هماهنگی مدارس، برای دانش‌آموزان قصه‌گویی کتاب محور انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه، ویژه برنامه «جشن هفته کتاب» رابرگزار کرد. اجرای سرود، اجرای نمایش طنز، معرفی کتاب، قصه گویی و مسابقه از فعالیت‌های اجرا شده دراین برنامه بود.

در بخشی از این برنامه «سیدتقی فلاح امینی»شهردار شریفیه و«اعظم یوسفی» معاون فرهنگی  و اجرایی کانون درباره اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی برای مهمانان صحبت کردند.

اعضای شورای شهر شریفیه و کارشناسان دفتر استان از دیگر مهمانان این برنامه بودند.

در پایان از اعضای کتابخوان و فعال مرکز قدردانی شد و نشستی با مسوولان مهمان برای ارتقا عملکرد مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهر شریفیه برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد هم فعالیت‌های معرفی کتاب، بحث آزاد درباره انتخاب کتاب مناسب و معرفی گروه‌های سنی را برای دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی زینب کبری (س) اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =