رنگ خوش دانایی همراه با دانش آموزان روستای کچوِییه منطقه باغ بهادران

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در روستای کچوییه از توابع شهرستان لنجان منطقه باغ بهادران ، برای دانش آموزان روستا برنامه اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان هم زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی در روستای کچوییه توابع شهرستان لنجان ، شهر باغ بهادران برنامه شاد و مفرحی اجرا کرد.

تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از بچه ها ، سرود ملی ، خوش آمد گویی بچه ها ، اجرای مسابقه  مربی سیار روستایی اصفهان آقای امیری ،قصه گویی با لباس و زبان محلی  مربی مسوول مرکز باغ بهادران خانم پولادی ، معرفی کتاب توسط کارشناس فرهنگی اداره کل خانم خاکزاد  و پخش فیلم های کانون توسط کتاب خانه سیار روستایی از برنامه های این جشن شاد برای کودکان روستا بود.

نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در این مراسم ضمن معرفی کامل کانون و فعالیت های آن برای مسوولین ، مردم روستا و دانش آموزان بر لزوم همکاری و تعامل مسوولین برای تخصیص بودجه برای تهیه وسیله نقلیه و امکانات و تجهیزات برای راه اندازی کتاب خانه سیار روستایی این منطقه تاکید داشتند و بیان کردند : سیاست کانون نگاه مثبت به مناطق محروم و روستایی است که با توسعه و راه اندازی مراکز ثابت و سیار با همکاری مسوولین این امر میسر می گردد.

بازی های گروهی  در فضای باز و ایجاد فضایی شاد برای بچه ها با دادن هدیه کتاب به آنها پایان بخش یک برنامه پویا و دل اگیز برای بچه های روستا بود.

در این برنامه امام جمعه شهر چرمهین ، شهردار و رییس شورای شهر باغبهادران ، رییس آموزش و پرورش ، بخش دار و مسوولین محلی حضور داشتند و یک اتقاق خوب و شاد را به همراه همکاران کانون برای بچه های روستا رقم زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =