برگزیدگان مهرواره‌ی عکاسی «شادی‌های کودکانه» اعلام شد

برگزیدگان مهرواره‌ی عکاسی «شادی‌های کودکانه» که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قشم و منطقه آزاد قشم برگزار شد؛ اعلام گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ اسامی برگزیدگان مهرواره‌ی عکاسی «شادی‌های کودکانه» از سوی انجمن عکاسان نوجوان استان هرمزگان، منتشر شد.

به گفته سارا پاکدامن کارشناس آفرینش‌های هنری، انجمن عکاسان نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در راستای سیاست‌های کلی کانون مبنی بر آسیب‌زا بودن برنامه‌های رقابتی، می‌کوشد تا نوجوانان را به تعامل، دوستی، همبستگی و مشارکت در فعالیتهای گروهی تشویق کند. 

پاکدامن افزود: انجمن عکاسان نوجوان همواره موضوعاتی را به صورت مناسبتی و یا فصلی در قالب مهرواره برای تشویق کودکان و نوجوانان علاقمند به عکاسی مطرح کرده و به صورت نمایشگاهی در دید عموم قرار دهد.

کارشناس آفرینش‌های هنری اظهار داشت: با توجه به شرایط رخ داده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، همزمان با هفته ملی کودک مهرواره، عکاسی"شادی های کودکانه"  با موضوع  ثبت لحظه‌های شاد و خاطره‌انگیز کودکانه منتشر شد.

وی افزود: در مجموع ۱۰۳ اثر به دبیرخانه این مهرواره عکاسی ارسال گردید و هیات داوران این مهرواره متشکل از طاهره مسافری کارشناس ادبی، راحله خادمی کارشناس آموزش و پژوهش، فاطمه غفاری سروستانی سرپرست روابط عمومی و نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان ۱۱ اثر را به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر معرفی کردند.

هیات داوران ضمن قدردانی از همه شرکت کنندگان آنان را به رعایت کادربندی مناسب، استفاده از زاویه دید و نور مناسب دعوت نمود.

گفتنی است آثار برگزیدگان در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان نوجوان و سایت کانون مجازی hormozgan.kpf.ir بارگذاری خواهد شد.

اسامی برگزیدگان مهرواره‌ی عکاسی «شادی‌های کودکانه» به شرح زیر است:

گروه سنی نونهال(۹تا ۱۱ سال)

✅سارا دریانورد از قشم برگزیده

✅آیسا احمدزاده از بستک برگزیده

✅مها پادگانه از سیریک برگزیده

✅آریا زارع قشلاقی از میناب برگزیده

گروه سنی نونگاه (۱۲ تا ۱۴ سال)

✅زینب جاودان از بندرلنگه برگزیده

✅سید ابوالفضل حسینی از میناب برگزیده

✅نیلیا نصیری‌زاده از قشم برگزیده

گروه سنی نوجوان(۱۴تا ۱۸ سال)

محدثه بشیریان‌زاده از بندرعباس برگزیده

سنا احسانی از بندرعباس برگزیده

ملیکا رئیسی از بندرسیریک برگزیده

بخش بزرگسال:

سیدحمیده حسینی از شهر میناب شایسته تقدیر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =