فراخوان مهرواره شعر استانی «واژه‌های آبی»

در راستای تفاهم‌نامه بین شرکت آب و فاضلاب قزوین با اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، فراخوان مهرواره شعر استانی «واژه‌های آبی» به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، کانون استان قزوین در اقدامی مشارکتی با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان فراخوان مهرواره شعر استانی «واژه‌های آبی» را منتشر کرد.

این فراخوان در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و هشدار جدی در زمینه کم آبی کشور منتشر شده تا کودکان و نوجوانان علاقه‌مند و مستعد در حوزه‌های ادبی بتوانند با استفاده از قالب‌های مختلف شعر، در این زمینه آثار خود را ارائه کنند.

آشنایی  بیشتر مخاطبین با معضل کم‌آبی و روش‌های مصرف صحیح آب، توجه به ظرفیت شعر جهت آموزش غیرمستقیم در این حوزه، انتشار کتاب و گردآوری آثار کودکان و نوجوانان استان از جمله اهداف انتشار این فراخوان است.

«اهمیت صرفه جویی در مصرف آب»، «خشکسالی را جدی بگیریم» و «نقش آب در زندگی» از جمله موضوع‌هایی است که در این فراخوان  به دو گروه سنی اعضای12+ (نونگاه) و اعضای15+ ( نوجوان)برای سرودن پیشنهاد شده است و هر شرکت‌کننده می تواند تا سه اثر به دبیرخانه مهرواره ارسال کند

ارتباط کامل با موضوع مهرواره، امکان استفاده از همه قالب‌های شعرو امکان ارسال اثر در تمام بخش‌ها هر یک به تعداد سه اثر از شرایط دیگر شرکت در این مهرواره است.

مهلت ارسال آثار تا سی‌ام دی ماه سال جاری تعیین و نشانی رایانامه زیر برای ارسال آثار معرفی شده است.

afarineshqazvin@gmail.com

امکان ارسال آثار به دبیرخانه مهرواره واقع در قزوین، شهرک کوثر، بلوار شهید محلاتی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز وجود دارد و شماره تماس 02833782959 برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

گفتنی‌ست پس از داوری و معرفی برگزیدگان لوح سپاس و جایزه ایشان در آیینی به شیوه حضوری اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =